is de i7 4900mq met een gtx 780m sli goed genoeg voor bf4 op ultra settings?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit lijkt wel een puzzelvraag. Maar snap nu dat het hier gaat om een Intel processor, een videokaart en een computerspel.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraagstelling had inderdaad wel wat beter gemogen :)

Het beste antwoord

Je kan er vrije zeker van zijn dat deze laptop Bf4 in ultra settings op een acceptabel fps kan spelen (>60) Toch is het misschien wel verstandig om de antialiasing wat lager te zetten of zelfs helemaal uit. Je ziet hier op 1080p weinig of niets van, maar je fps zal er enorm door dreigen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Had nog niet eens gelezen dat ze in SLi lopen. Nu kan je eigenlijk wel 100% zeker zijn dat je bf4 in "legit ultra settings" met 60+ fps kan spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel/Geen AA op 1080p of 1200p zie ik zo (en niet te weinig). Vind het altijd bijzonder als mensen zoiets zeggen, ik blijf altijd wel aliasing zien, ook met 4xMSAA aan. Op een laptop zal het wellicht weer meer meevallen vanwege het kleinere scherm. Geen AA
http://www.abload.de/img/noaakft3.png (24" scherm moet ik 3 meter afstand nemen om geen jaggies meer te zien) AA (8x MSAA + 8x SGSSAA:)
http://www.abload.de/img/8xqaa8xsgssaa_0x004010cg5f.png (moet naar mijn 24" scherm toebuigen om jaggies te zien) Als je het niet gelijk ziet(kan me niet voorstellen), kijk even naar de treinrails rechtsboven de auto. Tijdens het spelen zelf zou ik me ergeren aan de aliasing op de auto. Ik kan me de teleurstelling van burn-out paradise op de PS3 op een HDTV nog goed herinneren (de auto zat vol jaggies). Het heeft even geduurd voordat ik begreep dat dit met een PC allemaal op te lossen valt als de GPU maar zwaar genoeg is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verder een plus voor het antwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor je antwoordt :)