Minecraft skywars server op een Xbox is dit mogelijk?

Mijn zoon speelt graag skywars op de laptop nu heeft hij een Xbox one gekregen. Maar is er iets wat op skywars lijkt wat op de Xbox kan?

En kan iemand deze computer leek mama dan uitleggen hoe ik dat voor mijn 8 jarige in kan stellen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
5.2K

Antwoorden (2)

Als je minecraft skywars online wil spelen heb je de pc versie van minecraft nodig en daar moet je een account hebben wat 20 euro kost. Zo'n account kan je halen op https://minecraft.net/. Het is dus niet mogelijk om het op de xbox te spelen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee dit kan niet want op een x box kan je alleen gewoon vanilla (zonder mods) spelen met de pc kan je plugins en mods installeren en dat is nodig voor skywars.