Welke lvl moet je zijn om de prestige in te gaan Bij Cal Of Duty MW3? En wat kan je dan allemaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Level 80 afmaken en dan kan je prestigen, De allereerste keer dat je prestiged unlock je een prestige token en je krijgt nieuwe challenges erbij waarmee je dan weer nieuwe titels en emblems vrij kan spelen . In de prestigeshop krijg je toegang tot de unlock gear. Verder moet je gewoon alle attachements opnieuw halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bij level 80. je krijgt dan een nieuw embleem (een soort rood rondje) bij je 2e prestige krijg je met een groen rondje en bij je 3e een blauw rondje. Dit gaat door t/m de 15e prestige (verder kan je niet prestige). Prestige heeft ook nadelen, je moet bijvoorbeeld weer al je wapens vrijspelen.