Ik zit vast bij assassin's creed revolutions wie kan me helpen?

Kom er niet meer uit.
kan niet zo goed vertelen waar ik ben"
maar ik ging er heen via het logo voor nieuwe teammaat.
en je weet je moet 5 sluitels en er zijn deuren die je opent met je soort klauw.en toen was ik er.
het is een donkereplek en er is geen map wel dat rond ding maar als ik op - doe is er geen map
en als je veder loopt kom je graf kellders tegen.
en moet je het water in springen.
en je je moet een kooi beklimen. alvast bedankt

P.s verwijder dezen vraag niet omdat de tekts raar is maar weet echt nie meer hoe of wa.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

bekijk eens een "walkthrough" op YouTube ;). dan kom je er vast wel uit