Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik Portal beter laten draaien op mijn PC?

Het gaat, mar niet van harte. Processor staat op de volle 100% te blazen en het spel crasht (stopt en verdwijnt abrupt) om de 1 a 2 levels. Heeft iemand tips om de performance van mijn PC te boosten? Kan ik in Windows (XP) dingen aan of uit zetten om soepeler te laten draaien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
848
Kimath
12 jaar geleden
Portal 1 of 2?
Wat heb je in je pc zitten?
RAM, videokaart etc.
Kimath
12 jaar geleden
Is het trouwens een originele of illegale versie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Portal 2, AMD Athlon 64, 3000+ (1.8 Ghz), 3 GB Ram, en een ATI Radeon HD 3400 grafische kaart. Gruwelijk legaal natuurlijk. ;->

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

mag ik vragen of je de echte portal heb? en niet een gecrackte versie. want ikzelf had de illegale versie en die viel ook af en toe uit. maar dan is het gewoon weer opnieuw opstarten.

je kunt ook misschien gamebooster gebruiken is een progamma dat alle andere onnodige programma's uitzet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gamebooster! Nice! Beste antwoord. (-:

Andere antwoorden (1)

Alle videosettings om laag schroeven, vooral AA is een aanslag op je systeem. Daarnaast kan je nog resolutie verlagen.

Als dat niet helpt zal je eens moeten gaan kijken naar een beter GPU/CPU of meer RAM. Wat voor systeem heb je nu?

Toegevoegd na 1 dag:
Je grafische kaart is zwak, als je deze vervangt door een betere zal je een hoop vooruitgang zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding