zijn er cheat codes voor Call of Duty Black Ops?

en welke code is waarvoor of waar kan ik ze vinden( op welke site )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Goeie vraag! Maare want die man zegt boven mij over dat mp5k en balistic knife is nep! Hier komt het echte antwoord: nee helaas heb je geen cheats op black ops! Wel kan je je ps3 "jailbreaken" dat betekent dat je je ps3 data kan veranderen en gebruiken..... Hiermee kun je bijv. Unlimeted ammo hebben en godmode en meteen 15 prestige zijn! Maar! Er is nu een update uit dat is de 3.66 daar is nog geen jailbreak voor uit! :( stel jij wilt je ps3 jailbreaken... Dan moet je even kijken op youtube...... Nog een probleem is dat je verbannen kan worden van ps3 en dat je geen garantie meer hebt op je ps3

Groetjes Hugo

P.S. Ik hoop dat dit je geholpen heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Help aub geen mensen om multiplayer te bederven. Niemand heeft het recht op godmode en unlimited ammo. Alle andere spelers ontneem je het plezier door dit jezelf wel toe te eigenen. Ontzettend egoïstisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry ik help mensen alleenmaal! De makers van black ops hadden gewoon alles beter moeten beveiligen net als mw2...... Het is gewoon de shuld van het bedrijf die de game maakte! Ze hebben gewoon geen aandacht aan de beveiliging!

Andere antwoorden (2)

Geen een, anders moet je hacken, daarvoor moet je je PS3 hacken en wordt je gebant van PSN.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee joh, psn bant volgens mij niemand. Toen ik custom firmware op me ps3 had gezet ging alles goed. En nee, ik ben niet zo zielig dat ik ga lopen cheaten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tis niet zo dat je meteen gebant wordt maar als iemand je report of Sony het zelf merkt wel.
Jawel, maar die is niet bekend.
Je moet een class maken met als primary wheapon mp5k, met red dot sight. En als 2e wapen moet je balistic knife hebben. De rest maakt niet uit. Dan in de game druk je 10 keer op y of driehoekje, schiet je 10 met de mp5k. (niet meer en niet minder). Dan moet je je balistic knife op de grond schieten en reloaden. Nadat je dit gedaan hebt heb je unlimited ammo.

Geen dank