Is een populaire game ( GTA 5 ) nou echt lang na de release onverkrijgbaar als je geen pre-order had geplaatst ?

Ben gewoon benieuwd, omdat ik hier en daar berichten over pre-orders zie, aankondigingen van nachtopeningen van winkels speciaal voor deze game, in de nacht van 16 op 17 september.

Ik ben niet zodanig fanatiek dat ik ook naar nachtopeningen ga, maar zijn die dan ook echt zo masaal bezocht ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Is een populaire game ( GTA 5 ) nou echt lang na de release onverkrijgbaar als je geen pre-order had geplaatst ?

Nee. Ze weten dat de GTA een grote fanbase heeft en spelen daarop in. Als je geen pre-order plaatst dan is het spel nog steeds in de winkel. De voorraden zijn voor de makers betreft spellen makkelijk aan te vullen.

Het enige dat moeilijker is aan te vullen is hardware zoals in dit geval de PS4 die al succesvol is. Sommige webwinkels kunnen nu zelfs bij pre-order niet garanderen meer dat die ps4 op tijd komt.