ik heb voor een nintendo ds lite een r4 kaartje en micro chip hc 4, 4 gb, maar de kaart word niet herkend! weet iemand een goedkope oplossing?

het r4 kaartje is een revolution for ds ndsl/nds, die heb ik gekregen van iemand, en de microchip heb ik bij een kraampje gekocht, de chip past goed in het r4 kaartje, maar toch zegt de nintendo , no ds detected. als ik een ander r4 kaartje gebruik met een andere microchip (geleend van iemand), dan doet de nintendo ds lite het wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is dit een "oudere" R4. Die gaan maar tot 2GB. Voor grotere SD kaartjes heb je de R4 SDHC nodig.