Hoe kom ik aan een minecraft bukkitserver server?

Op internet kan je ze 'kopen' bij MCprohosting. Com. Heeft iemand ervaring met deze site en het gebruik van een minecraft bukkitserver?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Minecraft servers kun je afhuren, maar waarom afhuren als je ze ook zelf kunt hosten. Als je ze gaat huren blijven ze wel 24/7 aan wat voor vele een voordeel is. Ik heb een video bijgevoegd met een tutorial hoe je een eigen Bukkit server opzet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelf hosten met een Raspberry Pi is op lange termijn voordeliger.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou jij even willen nakijken waar een Raspberry Pi voor bedoelt is? Dit antwoord slaat kant noch wal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoel je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met een Raspberry Pi kun je ongeveer alles wat je op een PC ook kan, ze zijn erg zuinig en bijna niemand gebruikt hem waar die voor gemaakt is, namelijk leren programmeren voor kinderen. Ze zijn extreem goedkoop en je kunt iedere soort server draaien die gaat via internet en op Linux (en op ARM) werkt. Dat zijn er nogal wat. Kijk maar eens hier voor een tutorial: http://picraftbukkit.webs.com/pi-minecraft-server-how-to.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een Raspberri Pi heeft een te langzame processor om alles snel in te laden. Uiteraard is het een extreem zuinige en goede oplossing, maar je eigen PC is toch echt véle malen beter.