Als ik GTA San Andreas voor de PC opstart, en ik klik op load game, doet hij het niet, hij doet het alleen als ik op enter druk, hoe los ik het op?

Ik heb Windows Vista 32-Bits.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan druk je op enter? dat is toch niet teveel moeite? Met je pijltjes toetsen kun je naar andere save games.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik maar dan reageert hij niet

Antwoorden (1)

Niet want ik heb dat namelijk ook soms of je hebt mods er in gezet of savegame
Maar ik denk dat je computer te weinig cpu heeft net als die van mij en dan gebeurt dat