Is er bij assassins creed revelations een online functie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ja deze is er, het vorige antwoord was misschien wat onduidelijk dus daarom hier de bron.

Dit is een quote van de site:
"Multiplayer
In de multiplayer van Revelations zijn er nieuwe kaarten en ook nieuwe spelmodes. Er is nu ook de mogelijkheid je eigen wapen kiezen en om je kleren te veranderen. Er zijn drie tot nu toe nieuwe multiplayer personages bekend (Sommige personages moet je in het spel vermoorden om ze te kunnen vrijspelen): [4]
Guardian: Een neef van een verre sultan, hij noemt zichzelf de 'Bewaker van de waarheid', naar aanleiding van de Tempeliers ideologie. Hij gebruikt een speer en twee gebogen dolken.
Vanguard: Ze werd gemanipuleerd door de Tempeliers met macht en rijkdom om de Ottomanen te verslaan. Ze is in bezit van een lange bijl van staal.
Sentinel: Hij was een Assassin, maar hij stapte over naar de Tempeliers door de eerste vrede met de Ottomanen. Hij gebruikt een Katana.
De Multiplayer krijgt een sterkere connectie met het overkoepelende verhaal. Naarmate spelers beter worden en hogere levels behalen, krijgen ze meer toegang tot Abstergo, en kunnen ze zo te weten komen hoe precies Abstergo de wereld probeert te controleren."

Dit is een uitleg van de multiplayer-modus.

Ook citeer ik dit: "Revelations bouwt voort op de multiplayer van zijn voorloper en bevat verbeterde en uitgebreidere modus." Het is dus de voorloper met verbeteringen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja, er is ook een online fuctie