ik zoek een oud computerspel . het die ik vroeger altijd samen met mijn broer speelde.

het spel ging over kabouters die kon je een hele stad laten bouwen . de naam was iets van graveland ofzo .? maar kan hem nergens vinden we hebben hem toen geleend bij een bieb daar ook al na gevraagt maar ze wisten het daar ook niet denk dat het iets van 8 -10 jaar terug is ..hoop dat iemand mij kan helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (3)

Ik denk dat je naar een game specialist moet gaan , heb al gekeken op internet stond ook niks op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet iedereen plukt zijn antwoord van internet...
Ik denk toch dat je de Settlers / Die Siegler bedoelt. Het eerste spel daarvan dateert al uit 1993. Het is een RTS waarin je inderdaad onder andere een hele stad opbouwt. En de bewoners zien er ook wel iets kaboutertje-achtig uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij bestaat denk ik niet meer .
heel raar .
maar klinkt wel leuk dat spelletje!!

gr.manon