Ik heb een eigen minecraft server met ongeveer 6 mensen, en die begint nu heel sloom te worden?

Ik heb gehoord dat ik dan al mijn plug-ins moet updaten maar hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dat slome ligt waarschijnlijk niet aan je plug-ins, maar aan je pc. Een server vraagt heel veel van je pc, zeker als er 6 mensen in zitten.

Heb je een bukkit server? Dan moet je naar de crafybukkituptodate folder. Daar staat een folder in met alle updates. Kopieer alle plug ins die geüpdate moeten worden die erin staan, en versleep ze naar de plug-in folder.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan die folder updates niet vinden, er staat wel in de folder plugins een folder genaamd updates.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is hem waarschijnlijk. Als de plugins erin staan, dan moet je ze kopiëren naar de plugin folder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat dat mijn versie van craftbukkit out of date is. Moet ik deze updaten, en hoe doe ik dat dan? (de plugins waren het niet)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij heb ik het probleem al gevonden dus bedankt! ;)

Andere antwoorden (1)

Het ligt waarschijnlijk niet aan de plug-ins ik neem aan dat je server gewoon je eigen pc is en daarom kan hij sllom worden want het vraagt erg veel van je pc.