Waarom kan ik mijn oude xbox spel niet afspelen op xbox 360?

Ik had nog een paar oude xbox spellen liggen, en ik had op internet gelezen dat je die gewoon in je nieuwe xbox 360 kon afspelen. (mits hij in de lijst stond voor backwards compatible) en dat stond hij. Je zou dan moeten inloggen op xbox live en een update krijgen.

Maar als ik het spel erin steek, krijg ik alleen een xbox logo en keert hij terug naar het menu. Hij geeft ook geen foutmelding ofzo, dus dat is ook raar. Voor de duidelijkheid, dit gebeurt er dus steeds...

Wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is de disc dan kapot of te veel krassen. Als de hoes van de game een zwart met groen en een X als logo heeft (Dus de oude) Hoort dit gewoon te werken.