hoe krijg je altijd een harde opslag bij tennis op de wii bij het spel wii sports?

ik speel graag tennis op de wii en heb dan af en toe een harde opslag die moeilijk terug te slaan is en toen vroeg ik me af of er een manier is om die zo n opslag vaker of altijd te krijgen?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
9.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat vraag ik me ook altijd af!, soms dan sla je hem opeens heel hard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook kom niet verder omdat ik niet anders kan slaan

Het beste antwoord

Als je PRO bent, waarvoor je 1000pt nodig hebt, krijg je dat sowieso vaker. Probeer de bal zo hoog en zo laat mogelijk pas te slaan!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt weet ik dat ook weer gelukkig heb ik 1500 punten ofzo

Andere antwoorden (1)

hhaahaha gewoon goeie techniek hebben en als de bal op de hoogste punt is heel hard slaan smashen of met topspin