Is het trouwens met Gran Turismo 5, Prologue, mogelijk interessante wagens door te sluizen naar Gran Turismo 5? Of dat je extra credits kunt krijgen?

Was -even zo uit mij hoofd- wel het geval met Gran Turismo Tokyo Geneva, of iets in die richting die voor of na Gran Turismo 3 uitkwam? Die had ik op 75% gespeeld en kon tien miljoen credits verwelkomen in Gran Turismo 3, A Spec

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Nee niet mogelijk.