Heb ik een bepaald progamma nodig als ik een mod voor Minecraft wil downloaden?

Ik wil heel erg graag een mod downloaden maar als ik heb gedownload doet hij het niet dit ligt niet aan de mod zelf! Maar ik heb gehoord van iemand dat je een progamma nodig hebt maar welke?

Alsjeblieft zeg het me!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Als u winrar heeft voor de .rar bestanden uit te pakken, en de nieuwste java versie, dan heeft u de alle programma's nodig voor een mod te installeren.

Echter veel mods gebruiken modloader.

Controleer de mod page als die er bij staat dan moet u die eerst installeren en die instructies volgen.
Ook belangrijk is om na te kijken als de mod up to date is met huidige versie van minecraft.

Verder is het gewoon double checken als META-INF wel verwijdert is.

Hopelijk lost dit enkele problemen voor u op.