Waarom crasht mijn server zo vaak?

Mijn server crasht regelmatig. Wat te doen? Ik gebruik de gewone server van de site maar ik heb ook CraftBukkit. Misschien moet ik deze beter gebruiken.
Hij zegt soms ook iets van Can't keep up of zoiets. Is dit belangrijk? En zo ja wat kan ik er aan doen?
Ik wil mijn server gratis hebben dus meer RAM gaat niet. Ik wil ook plugins. Een paar aanraders? Ik heb er al een paar gevonden zoal deze: GroupManager, WorldEdit
, Rlb, ColoredSigns, HeadSpawner, Vault, PlotMe, Multiverse-Core, HealthBar, TimeWeatherControl, BarAPI, WorldGuard, OpKit, ServerSpy, CoreProtect, AutoSaveing, eTeleport, iDisguise, JoinSound, KillAllMobs, Lockette, EmpireWand, ClearLag, ProtocolLib, WeatherMan, PluginTools, Essentials, QuickShop, Orebfuscator, Citizens, EssentialsProtect, EssentialsSpawn, Builder, EssentialsAntiBuild,
MagicSpells, AntiCheat, Sentry, EssentialsChat morpf mod
flans mod
head mod
disco sheep plug-in
admin plug-in
world edite plug-in
empire want plug-in
Mo creatures mod
En dat zijn ze. Een beetje veel maar welke MOET echt hebben en welke niet
( bv. Teveel lagg ).
Alvast bedankt!

P.S. Moet ik de mods ook in het mapje plugins zetten of moet ik een mapje voor mods maken?

P.P.S. De crash reports staan onder de foto's.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog even belangrijk : Kan ik de plugins nog van Bukkit.org downloaden aangezien dat dit voor CraftBukkit niet meer mogelijk is? Zie mijn andere vraag. Is er eventueel ook nog een alternatieve site voor plugins omdat ik voor CraftBukkit de site MEGA geraadpleegd heb.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik weet niet hoeveel ram jou server heeft maar voor de meeste gratis serverhosts zijn dit veel te veel plugins, de mods moet je in het mapje mods zetten die forge automatish maakt (je moet dus eerst forge op je server hebben) en plugins downloaden kan nog via bukkit alleen hij geeft je een link naar curse, daar kun je nu alle plugins ook downloaden

Antwoorden (2)

ik weet niet hoeveel werelden je nog hebt (multiverse) maar jou server heeft veel te veel plugins voor een gratis server en ik zou ook werelden verwijderen, ik had het zelfde probleem
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je server regelmatig crasht kan je best clearlagg download. Je kan ook bij server.properties mobs en dieren afzetten. Ook nocheatplus (ncp) is handig tegen hackers en zelf gebruik ik ook world-edit voor grote gebouwen zoals een spawn te zetten. TimeWeatherControl is handig tegen regen/sneeuw en zorgt ook voor minder lagg. Coreprotect is handig, maar heel zwaar en veroorzaakt dus veel lagg.

Plugins kan je hier downloaden: http://www.curse.com/bukkit-plugins/minecraft
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!