Een pc met index 7,9 en ssd schijf en toch loopt game rome 2 slecht ?

Intel i7 /NVIDIA GTX 660/8gb ram/SSD HD/ wat nog meer aan te passen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Draai je andere games wel goed? Het kan ook aan Rome 2 liggen, heel veel gebruikers hebben problemen met dit spel.

Het beste antwoord

Rome 2 is nog niet een heel stabiel spel, probeer eens andere spellen. (Zoals Far Cry 3 etc.) Veel mensen met pc's van duizenden euro's hebben daar ook last van. Ook CCleaner gebruiken en HDD defragmenteren (NIET DE SSD! Wrdt het alleen langzamer van!) Dat helpt ook een hoop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Softwarematig moet je ook alles op orde hebben. Zo kan een dubbele virusscanner ENORM veel problemen opleveren. Verder kunnen je drivers outdated zijn.
Probeer eens met CCleaner te kijken welke programmas je allemaal boot. Tevens je drivers updaten, en zorgen dat je maar een virusscanner hebt. Dat zijn oplossingen die voor mij in het verleden hebben gewerkt.

Toegevoegd na 39 seconden:
Tevens schijnt een vriend van mij bijzonder veel problemen te hebben met Windows 8.