Ik heb mezelf verbannen op mijn eigen minecraft server hoe moet ik mezelf nu unbannen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.7K

Het beste antwoord

Erg vervelend, maarja je kan er natuurlijk niks aan doen. Om jezelf weer te unbannen moet je naar je server gaan en het bestandje ''banned-players.txt'' zoeken. Vervolgens open je deze en zoek je naar je naam en haal je die van de lijst af. Mocht je toch nog geband zijn is het mogelijk dat je jezelf ook een IP-ban hebt gegeven. Om een IP ban weg te halen ga je naar het bestandje banned-ips.txt en haal je je eigen IP eraf (check voor je ip op http://mijnip.nl .