Ik heb denk ik zombies nuketown gekocht voor de playstation maar ik kan de map niet vinden waar staat die?

Bij de playstation network kan je nuketown zombies kopen voor €3,99 dat heb ik dus gedaan. Ten eerste vind ik het raar dat er 4 kaarten packs zijn ( wel verschil in mb's) help me alsjeblieft want dit is mijn eerste aankoop bij psn

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je maps koopt zijn er verschillende voor elk werelddeel. Als het goed is zou je de europese versie moeten hebben gedownload. Zo niet dan werkt hij ook niet. Check het even.

Het beste antwoord

Nuketown zombie is geen Kaarten-Pack. Het is een losse DLC.

Om hem te spelen download je de EN Versie van het bestand en vervolgens ga je naar zombies. Dan ga je bij de planeet naar rechts en daar vind je de map.