Hoe en waar kan ik flash player downloaden voor mijn qware 2.2 android tablet?

Ik heb moviestarplanet ,egt ik vind het heel leukk!maar we hebben maar 1 computer..dus mijn broertje moet er ook meestal wel achter!! Dus nu wil ik het kunnen spelen op m'n qware android 2.2 tablet..maar ik kan het nergends vinden... Zelfs niet in de android market..kan plz iemand helpen,door hier de goude tip onder te plaatsen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Is er geen ander programma, waar het ook onder draait?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal is het zo dat als het niet op de android market zich bevind dat je het ook niet kan downloaden. Ik zou eerst nog even proberen om op de android market op internet te kijken met je tablet soms kan je het daar wel weer downloaden. Deze site houd er geen rekening mee of uw apparaat wel of niet geschikt is voor het programma en kunt u hem soms wel downloaden.