Waarom start sim city 4 deluxe niet op?

Ik kan de game gewoon installeren en de eerste keer start het spel ook gewoon op en kan ik het spelen, maar als ik het dan later weer wil spelen en in de computer stop en op play druk dan komt er een venster met:"Insert the cd-rom".

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk ik ben niet een debiel

Het beste antwoord

Ben er zeker van dat de goede CD erin zit, is dat zo kun je nog altijd een zogenaamde 'crack' downloaden.
Dit is het .exe bestand dat je normaal ook opent en die forceert het spel te starten zonder CD.

LET OP!: Alleen als je het spel zelf hebt gekocht is dit legaal! Dus ik ga geen link geven, voor alle zekerheid.
Op YouTube kun je vast wel een filmpje vinden die een link geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De sims 4 bestaat nog niet
alleen t/m sims 3