Hoi allemaal, ik heb minecraft gedownload op mijn pc ( de premium versie) en dan zegt ie error? weet iemand een oplossing?

er stond ook bij dat ik mijn driver moet updaten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke error krijg je?
capthavoc
9 jaar geleden
dat houdt dus in dat of je videokaart niet voldoende is of dat er inderdaad betere drivers nodig zijn.
De melding dat er nieuwe drivers nodig zijn is meer een suggestie die
goed kan uitpakken.
maar het kan ook zijn dat je videokaart gewoon niet goed genoeg is
dus je zult deze moeten vervangen. je kan een test doen zoek even op het woord canirunit
Dan kom je op een site waar je je hardware kan testen
of het geschikt is voor minecraft en wat er misschien nodig is om het werkend te krijgen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar stond die error dan precies?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb je een foto of een filmpje?

Antwoorden (2)

Stond er 'bad video drivers'? Volgens mij is de enige oplossing dan een nieuwe pc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee natuurlijk niet! Dan moet je je videokaart drivers updaten. -1
als je er geen Java op hebt staan doet de Minecraft het niet.