Hoe kun je episode resetten?

Ik heb dus de app genaamd episode. Ik heb al heel veel gespeeld en dermate vond ik het een beetje saai worden. Dus ik had de app verwijderd van mijn telefoon, vervolgens weer gedownload. Maar mijn vaardigheden zijn nog steeds opgeslagen. En uitloggen kan ook niet want ik heb niet eens een account. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Games
8.2K

Antwoorden (2)

Als je naar Instellingen gaat, en dan Apps, zoek je daar "Episode" in die lijst. en als je daarop geklikt hebt zoek je de knop "Gegevens Wissen". Hierna moet het spel gereset zijn tenzij je hem gekoppeld hebt aan Google Games of Facebook oid.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie. Ik zal het proberen.
De app opnieuw downloaden. Dan word als het goed is de app gereset
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja dat had ik al geprobeerd, maar dat werkt dus niet. Hij slaat gewoon nog alles op.