League of Legends spelen met een gamemuis, niks anders. Alleen de muis met knopjes etc. Lees extra uitleg. Aanbevelingen?

Ik heb 1 verlamde rechter hand/arm en kan dus alleen op een laptop gamen (AWSD + trackpad) alleen bij League of Legends is dit niet zo fijn aangezien de toetsen ver van de trackpad afzitten, weet iemand een goede muis (linkshandig!) waarmee ik kan gamen, dat ik niks anders nodig heb dan de muis? Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

De Razer Naga (left handed) heeft aan de zijkant 12 knoppen voor macro's, maar ik weet niet dit genoeg is als je alle essentiële macro's hierop wilt zetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, ik heb hem besteld! Dankje :)