kan ik mijn minecaft premium maken?

hallo ik heb minecraft en ik heb geen premium minecraft. kan ik premium minecraft op mijn onpremuim minecraft account zetten, zo ja hoe doe ik dat en moet ik het kopen?
ik kom er niet uit
Gegroet Carel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (3)

Eerst moet je altijd een account aanmaken op Mojang.com (eerste bron)
Daarna kan je op twee manieren verder:

In de winkel, met een fysieke kaart. (tweede bron)
Je krijgt dan een gift code. Deze kan je invullen als je bent ingelogd.

Je kan ook via de Minecraft website zelf minecraft kopen, dan betaal je met ideal

Toegevoegd na 23 uur:
Als je betaald hebt, dan kan je een username kiezen. Dan kan je de naam kiezen die je nu gebruikt, als deze niet gebruikt word iemand anders
Jaspro101
9 jaar geleden
Minecraft kan je kopen op minecraft.net. kies buy dan voor je je gegevens in en de username die je wilt je kan ook een skin nemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon kopen op www.minecraft.net
Maar 20 euro!