weet iemand misschien of je rechten voor het amerikaanse leger moet hebben om in een oorlogsspel te doen?

ik wil namelijk een game maken waar het amerikaanse leger in zit?

Toegevoegd na 4 minuten:
ook zou ik graag een link willen hebben naar een site waar dat allemaal goed is uitgelegd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Nee dat hoeft niet CoD,BF, hebben ook geen rechten voor dat alleen is het zo dat je geen bestaande namen van soldaten mag gebruiken in de game. En als je wel rechten nodig heb dan krijg je die nogal moeilijk denk ik. Dus je heb geen rechten nodig voor dit.