Hoe moet ik (tweedehands) FIFA 14 spelen (PC) als de productcode al gebruikt is?

Ik heb FIFA 14 voor de PC gekocht van een vriend, maar hij heeft natuurlijk zijn productcode al gebruikt. Omdat deze productcode al gebruikt is kan ik FIFA 14 niet installeren? Weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Kun je de cd niet installeren of kan je niet meer op online sites er mee komen dus wellicht alleen single player ? Bovendien kunnen er dus 2 codes zijn, de installatie code en de activatie code ? sommige games kun je dus met de installatie code installeren maar kan je dus alleen single player spelen. Helaas er zit meestal niet anders op dan een nieuwe "losse activatie code" te kopen ? Tegenwoordig is dat steeds vaker aan de orde met online games. Je kan een licentie vaak niet meer overdragen. omdat de software op schijf niet gekoppeld is aan de schijf maar aan het account. Eenmaal gekoppeld aan bijvoorbeeld een steam account dan kan je het niet meer verkopen. Misschien bestaat er de mogelijkheid deze game via "marketplace" te verkopen ? maar vraag me af of dat niet alleen geld voor addon etc en niet de hele game toch als er nog een dvd is zou dat moeten kunnen. als de game alleen een online aankoop is geweest zonder vaste cd of alleen een zelfgebrande backup of online backup dan is dat meestal niet mogelijk.

Je kunt het niet meer spelen. ik heb zelf ook een paar tweedehandse pc spellen gekocht laatst. ze deden het allemaal niet. Toen ging ik naar game mania en zei dat ik wel nog een bonnetje had van het tweedehandse spel. Hij zei dat ik geld heb weggegooid omdat die het toch nooit gan doen daarom verkopen ze in game mania ook geen tweedehandse pc games. Hoop dat het hielp

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100