Welke game is het best: Battlefield Bat Company 2 of Call of Duty Black Ops?

Toegevoegd na 30 seconden:
Battlefield Bad Company 2 of Call of Duty Black Ops??????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Inderdaad kunnen we Black Ops nog niet gespeeld hebben, en ik ga hem ook niet kopen!
Maar het zal qua snelheid net zo zijn als Modern warfare 2! BO heeft natuurlijk wel een zombie mode, theater mode en nog meer, ook veel online modi's! Dat is wel echt vet en zal niet snel vervelen!

Bad Company 2 is wat langzamer, heeft veel minder modi's (maar wel hele vette!) en hebt bijna alles al unlockt op level 18 (tenminste had ik. BO zal veel meer unlock dingen hebben!). Maar de multiplayer is zo vet! Mensen beter maken, alles kapot maken, kan echt mooi snipen! Je ziet de kogel echt steeds lager gaan en je moet net boven iemands hoofd mikken (ligt aan de afstand en het soort sniper) om een headshot te maken!

De single player van BC2 vond ik redelijk moeilijk, vooral op hard! De single player is ook leuk en vermaakt je wel een paar uurtjes (weet niet precies hoe lang).
Over de single player van BO weten we nog niks, maar als je verschillende gamesites in de gaten houd weet je het snel genoeg!

Persoonlijk vind ik BC2 beter, het is voor mij echt de beste shooter die er is! op dit moment.

Bij de bronnen zal ik wat goede gamesites zetten! die moet je maar even in de gaten houden de komende dagen en even de naam van de game opzoeken als je er meer van wilt weten en previews van wilt zien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waarom ga je deze niet kopen? Ik persoonlijk ook niet omdat ik van mening ben dat ze gamers in de steek hebben gelaten met MW2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MW2 vond ik al veel te snel gaan, qua gameplay dan. Ik hou meer van het rustige als Bad Company 2, waar je niet als een gek rondjes kan rennen zonder dat je neergeknald word, wat wel in MW2 zo is en ook in black ops(heb ik gezien in filmpjes!)
Ik hou ook van een wat tactischere gameplay. Dat heb je voor mijn gevoel echt in geen enkele cod game! Hoewel ik cod 2 wel echt goed vond!
De enige rede waarom ik Black ops zou willen is de zombie mode, maar ja om voor die mode nou €60 uit te geven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De single player schijnt ook heel goed te zijn.. maarja die is wel weer kort!

Andere antwoorden (2)

Ik heb Black Ops nog niet gespeeld. Het verschilt per mode. Ik vind zelf de offlinemode van Call of Duty's heel goed, veel beter dan die van Bad Company 2. Maar de multiplayer van Battlefield vind ik toch wat leuker dan die van Call of Duty. En in Bad company kan (bijna) alles kapot! Dat is zo geweldig:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zonder enige twijfel; Black Ops zal onbetwist de standaard worden voor dit genre spellen.
Na 1 dag in de verkoop zijn de reviews allemaal zeer positief te noemen.....

Toegevoegd na 1 minuut:
Het spel is ongeevenaard!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel lags naar het schijnt