Kun je bij een Xbox helpdesk opvragen wanneer je xbox live kaart is geactiveerd?

Ik heb gisteren een Xbox live kaart voor 12 maanden besteld bij livekaart.nl
Toen ik hem wilde inwisselen gaf de Xbox aan dat deze code al was gebruikt.
Daarna heb ik hem op internet geprobeerd in te wisselen bij Xbox.com maar ook daar gaf hij dezelfde foutmelding.
Livekaart.nl heeft geen telefoonnummer op de site staan en een antwoord via de mail heb ik nog niet gehad.
Weet iemand of je bij Xbox ergens kan opvragen wanneer de kaart is ingewisseld?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Heb ik ook een keertje gehad maar dan bij livecodes.nl er bleken toen per ongeluk gebruikte codes in het systeem te zijn geraakt. Ik heb toen later via mail een andere gekregen. Niet opgeven zou ik zeggen dn blijven mailen desnoods kopie/screenshot van de afschrijving toevoegen.
Succes!