Hoe kan ik GTA V spelen op een omgebouwde Xbox 360?

Ik heb een omgebouwde Xbox 360 slim 8g met een externe harde schijf.
Nu heb ik GTA V in de winkel gekocht maar als ik de schijf in de Xbox plaats zegt hij dat hij onleesbaar is.
Ik heb al geprobeerd om de cd's te kopieren via de Xbox naar de schijf met het programma DVD extract maar dit werkt ook niet.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit spel op een omgebouwde Xbox 360 kan spelen of heb ik nu dus 50 euro voor niks uitgegeven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Onleesbare schijf ligt zeer waarschijnlijk aan je disc. Dat is 90 procent van de tijd te repareren, en anders kun je aanspraak maken op garantieregelingen mits de beschadiging niet jouw fout is.
Een ander probleem is dat sommige games, zoals volgens mij ook GTA V, zich verplicht moeten installeren op je interne drive, en weigeren geinstalleerd te worden op een externe harde schijf. Je 8 gb is geloof ik te weinig voor GTA V.