Wat is heb je nodig voor no-lag minecraft ?

Ik ben hard aan het sparen voor een pc met een goeie prosessor en wat je nog meer nodig hebt voor no-lag minecraft. Ik dacht aan zo'n 70-80 frames. Ik wil ook opnemen (met fraps). Weet iemand wat ik moet nemen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Vraag klopt niet 'is' moet weg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (1)

Ik zou je hier graag antwoord op willen geven maar, ik raad je aan nog even te wachten, binnenkort komt Minecraft 1.3 uit en deze zorgt ervoor dat je minder nodig hebt om minecraft te kunnen spelen dit zag ik namelijk bij de laatste snapshot 12w27a.

•Improved performance on MP and SP, including reduced CPU, RAM & bandwidth requirements

Voor nu raad ik aan een computer met Minimaal 4gb ram, een beetje processor van dit moment en een Amd Radeon Hd6530d met 1gb als Grafische kaart, dit is zeker no-lagg minecraft.