kan je eerder geinstalleerde game's vaker installeren met dezelfde code?

Ik heb battlefield 1942 complete edition, en iemand wilt hem overkopen en die vraagt of de codes erbij zitten. Dat is zo het geval, alleen heb ik de codes eerder gebruikt. Kan het nu vaker worden geinstalleerd met die codes? of werkt het maar op 1 pc?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ligt aan de installatie. Als je de installatie aan steam hebt gekoppeld zit deze aan jouw account vast. Als je zonder iets als steam hebt geinstalleerd kan je op meerdere PC's installeren en heb je de cd nodig bij starten spel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja met Battlefield 1942 kan dit prima! Deze code kan door iemand anders gebruikt worden zonder enig probleem. Deze code kan maar door een persoon tegelijk gebruikt worden . Ook voor de expansions geldt hetzelfde, de codes kunnen zonder moeite gebruikt worden.