Is 29-0 een zeldzame score in black ops team deathmatch?

Had het net in firing range

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Iets is zeldzaam als het zelden voor komt, maar dit soort scores komen wel vaker voor. Dus is het niet zeldzaam :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker niet, er zijn mensen die 50-10 "slecht" vinden dus 29-0 is niet echt goed voor hun maar ik vind het best oke.

Haal zelf meestal zo'n 40-10 :p
Dus wel goed maar zeker niet zeldzaam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houden zo, denk niet dat 't slecht is als die pro's dat zeggen, als jij het goed vind is het goed (voor jou)
Dat ligt eraan, als jij erg slecht bent in Black Ops en normaal 5-30 staat, is het zeldzaam voor jou. Voor andere mensen is het niet zo zeldzaam, dit kan makkelijk.. Het ligt er ook aan met welk wapen je het hebt gedaan. Als je alleen met een sniper speelde is het beter dan met een standaard wapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk anders op YouTube daar zie je genoeg van die dingen!
En met dogs en chopper is dat ook niet moeilijk -.-