Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe speel ik Fifa 11 op de Wii met Engels commentaar zonder de Wii systeeminstellingen op Engels te zetten?

Ik speel Fifa 11 op de Wii. De systeeminstelling van mij Wii staat op Nederlands, maar ik erger me dood aan Youri en Evert met hun slome commentaar. Ik kan in het spel niet vinden hoe ik het commentaar kan veranderen naar het Engelse commentaar, dat veel beter is. Is dit wel mogelijk zonder de systeemtaal aan te passen? Dat wil ik namelijk liever niet omdat dan alle spellen in het Engels gaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
997

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als het goed is kan je in het opties menu van Fifa 11 gewoon de taal van het commentaar aanpassen zonder de taal van al je andere spellen aan te tasten, het kan misschien zijn dat de taal van fifa zelf dan wel ook op Engels moet maar dat weet ik niet zeker van de Wii versie. Dus ik zou in het opties menu een beetje rondkijken of je iets kan vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp je vraag en heb dezelfde wens. Wat een suf commentaar van youri en evert! Maar het kan niet wat jij wil volgens mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het niet mogelijk het is op het spel gebrand denk ik ik probeer het ook echt al heel lang te veranderen lukt me nog steeds niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding