Wat is het verschiltussen een XBOX 250 GB/GO en een XBOX Slim 250 GB?

Heb een Xbox 250 GB Slim besteld maar op de doos staat 250 GB/Go klopt dit of is dit identiek

Toegevoegd na 34 seconden:
Gaat uiteraard over de XBOX360

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (1)

De Xbox 360 Slim GO (ook wel Xbox 360 Slim E) is een nieuwe versie en tevens vervanger van de Xbox 360 Slim. Het is qua hardware nog steeds hetzelfde als de normale Slim versie alleen zijn er een aantal kleine dingetjes veranderd. Het grootste verschil is het uiterlijk. Verder is hij iets stiller en zit er gek genoeg geen optische audio uitgang meer op wat bij de normale Slim wel zo was.