ik ga een laptop kopen en wil daar heel graag Minecraft op spelen wat voor soort computer moet ik kopen ?

Ik heb namelijk geen idee waar ik rekening mee moet houden

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oké bedankt moet ik veder nog ergens rekening mee houden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://help.mojang.com/customer/en/portal/articles/325948-minecraft-system-requirements Op deze site staan de specificaties die jouw computer minstens moet hebben. Vraag er anders even naar bij bijvoorbeeld de mediamarkt of bbc of ze je kunnen helpen.

Antwoorden (1)

Sinds de ipdate 1.7.5 heb je sowieso 256MB ram nodig maar dan speel je alsnog sloom. Ik raad je aan een laptop met sowieso 1-3GB RAM