Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een online game. Hierop kan je Premium kopen. Kunnen spelers nu hun geld hiervoor terugvragen?

Ik heb een online game welke volledig in de maak is momenteel. Hierop kun je zogenaamde "Destruction Coins" kopen met echt geld. Deze Destruction Coins kan je dan weer uitgeven aan bijvoorbeeld een Premium voor 7, 14 of 30 dagen.

Als mensen Destruction Coins kopen, kunnen zij dit dan (bv. door een email) weer omzetten in echt geld?
Als mensen een Premium kopen, kunnen ze dan zeggen, bijvoorbeeld na 3 dagen dat ze de overige 4 dagen weer terug willen in Destruction Coins en deze weer willen omzetten in echt geld?
Kan ik hier mijn Algemene Voorwaarden op inspelen zodat dit voorkomen kan worden, en hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
646

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, in 99% van alle online games zul je NOOIT een refund krijgen tenzij ze een bepaalde actie doen voor "gratis premium proberen" (dan betaal je wel op voorhand en kun je het eventueel terugkrijgen) en nee je kunt er ook niks tege doen, of je accepteert ALLE voorwaarden of geen enkele en er staat wel ergens vermeld dat je geen refund krijgt als je niet tevrede moest zijn

hoop dat dit helpt
Smoke
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding