Ik heb een online game. Hierop kan je Premium kopen. Kunnen spelers nu hun geld hiervoor terugvragen?

Ik heb een online game welke volledig in de maak is momenteel. Hierop kun je zogenaamde "Destruction Coins" kopen met echt geld. Deze Destruction Coins kan je dan weer uitgeven aan bijvoorbeeld een Premium voor 7, 14 of 30 dagen.

Als mensen Destruction Coins kopen, kunnen zij dit dan (bv. door een email) weer omzetten in echt geld?
Als mensen een Premium kopen, kunnen ze dan zeggen, bijvoorbeeld na 3 dagen dat ze de overige 4 dagen weer terug willen in Destruction Coins en deze weer willen omzetten in echt geld?
Kan ik hier mijn Algemene Voorwaarden op inspelen zodat dit voorkomen kan worden, en hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Nee, in 99% van alle online games zul je NOOIT een refund krijgen tenzij ze een bepaalde actie doen voor "gratis premium proberen" (dan betaal je wel op voorhand en kun je het eventueel terugkrijgen) en nee je kunt er ook niks tege doen, of je accepteert ALLE voorwaarden of geen enkele en er staat wel ergens vermeld dat je geen refund krijgt als je niet tevrede moest zijn

hoop dat dit helpt
Smoke