iMac online MMORPG games

Ik zoek spellen zoals WOW maar graag gratis te spelen.
Het liefst zou ik online games willen en geen browser maar echt die je moet downloaden.
Ik doe niet aan bootcamp of crossover so pls help :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Silkroad online speel zelf ook super spel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Champions Online is laatst free to play geworden. Het is een MMO waarin je je eigen superheld kan maken, erg leuk om te spelen. Volgens mij ook op de Mac te spelen.
Lord of the Rings online is ook gratis.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze zijn free to play, dit betekend dat er voor sommige dingen microtransacties zijn (klein bedrag betalen voor bijvoorbeeld een speciaal wapen). Maar zonder dit kun je ook genoeg doen.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik ze download , komt er .exe te staan en ik heb lieer dat die et gelijk doet dan dat ik nog crossover enz moet gebruiken
Kimath
13 jaar geleden
Sorry, dat wist ik niet. Ik heb zelf geen ervaring met een Mac. Jammer dat je ze niet gelijk kan spelen.