Kan je op een acer aspire v5 intel core i3 GTA V of andere games spelen?

Ik heb een acer aspire v5 laptop met intel core i3 maar kan je daar ook games op spelen bijv. GTA V en gaat dat ook goed?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@samsung93 maar naar deze processor kijkende gaat het bij lange na niet lukken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, gta V is er niet voor PC. komt nog wel.

Antwoorden (3)

Ervaan uitgaande dat de videokaart specs meegaan met de processor: nee, dan kun je GTA V niet spelen op deze laptop (kan overigens op bijna geen enkele laptop). Koop een goede Game-PC als je echt wilt gaan gamen op je computer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gezien de processor kan deze pc GTA IV ook niet aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben het volledig met everybodyG eens, wil je gamen, dan heb je een game-pc nodig en geen laptop. Sowieso lopen de prestaties van een laptop 2 jaar achter op die van een desktop-pc. Hiermee rekening houdende, doet de cpu er dus wel degelijk toe. Dat en het feit dat een videokaart in een laptop ook meestal niet veel soeps is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@samsung93 een i3 met een videokaart die GTA V aan kan? Dat wordt alleen bij elkaar gezet door een verstandelijk gehandicapte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Verklaar dan eens waarom MSI (een zéér goede fabrikant) een CPU die gelijk is aan een tweede generatie i3, een Radeon HD8970M (gelijk aan GeForce 770M) erin zet. " noch videokaarten, noch situaties, noch gebruiksdoelen zijn te vergelijken...
Dus dat is een zinloze vergelijking.
nee, dat kan niet. de specificaties zijn te laag om écht fatsoenlijk te kunnen gamen, daarbij moet je nog een jaar wachten voordat GTA V op PC uitkomt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk zou je wel kunnen gamen, maar met veel lag en op de laagste setting.