in GTA4, is het normaal zo lang geen missies te hebben na de missie 'that special someone'?

en zo ja, hoe lang duurt dat?

Toegevoegd na 10 minuten:
op de PS3

Toegevoegd na 23 uur:
hij belt maar niet!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ga maar een beetje rondjes rijden, na een tijdje zal je gebeld worden door Jimmy Pegorino, waarna je de laatste paar missies van het spel kan spelen.

Als alleen rondrijden niet helpt kan je ook even gaan liggen op bed (opslaan hoeft niet perse, je kan ook gewoon rondje doen) waarna er 6 uur voorbij zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In plaats van wachten kan je denk ik ook zelf Pegorinno Bellen, Als dat kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag is óf dat ook kan