kan je een familie toevoegen bij een ander familie bij de sims 3?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PC?
PS3?

Antwoorden (3)

Ja, dan maak je gewoon een familie aan en zet je die in het huis waar die andere familie woont.

Toegevoegd na 20 seconden:
Let wel, er kunnen maar 8 sims in 1 huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel!
Je kunt ook een nieuw spel beginnen in dezelfde stad, de nieuwe familie een stukje op weg helpen in een nieuw huisje, en dan in het spel van de oude familie de sims van de nieuwe familie overtuigen om bij jou te komen wonen! :) Dan heb je nog een beetje een uitdaging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, in de functie "stad bewerken" kun je families samenvoegen, hun huis uitzetten, de familie met het huis verwijderen, lege huizen plaatsen op lege kavels, van een kavel een openbare kavel maken om er bijvoorbeeld een kroeg neer te zetten of een mooi park van te maken... Vele mogelijkheden dus.