kan je minecraft op hp computer spelen?

ik heb een hp computer en ik wil dolsgraag minecraft downloaden mijn vriend heeft het maar hij heeft een windows xp ik vraag me af kan ik het op een hp computer downloaden en als heet kan zeg even welke download

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de info dat het een HP computer is weet ik niet welk besturings-systeem het heeft. (bijv. windows xp, vista of windows 7). XP is een oud besturings-systeem dus als minecraft het daar al op doet dan hoef jij je geen zorgen te maken. Minecraft eist geen grote hoeveelheid werkgeheugen omdat het spel niet echt goeie graphics heeft. Minecraft zou je dus technisch gesproken op een Windows 2000 computer kunnen spelen.
Ritsuka
11 jaar geleden
HP is een merk, zegt niks of het wil draaien of niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HP is het merk van je computer. Dat zegt niets over de prestaties van je computer. Misschien moet je eten melden welke processor je hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of welke games je nog meer speelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Processor, geheugen maar vooral videokaart?

Antwoorden (4)

Ikzelf gebruik een HP computer en speel minecraft dus dit kan gewoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
En de vraagsteller wil graag weten waar je het dan download!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hp is het merk. Het zegt niets over de prestaties van je computer. Misschien heb jij wel een nieuw moederbord en de vragensteller een heel oude. Dat kan erg veel verschillen.
Misschien heb je iets aan:

SpeelMinecraft.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hp is het merk van je pc.
Windows xp is een besturingssysteem.
Je kan minecraft waarscgijnlijk wel spelwn op jou pc.

Minecraft kost 20 euro en is te koop op www.minecraft.net
Daar kan je ook de gratis classic versie spelen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
- HP is het merk, DUS kan je er niks over zeggen, net zo min als dat windows xp er iets over zegt.
Als je geheel zeker wil zijn, kan je altijd nog vragen aan je vriend of je op jouw pc het spel mag proberen met zijn account. Gewoon om zeker te zijn dat het werkt.
Maar als je zegt wat er in je pc zit kan ik er ook misschien meer over zeggen.
hopelijk helpt dit.