Welke ps3 spellen hebben geen online trophy uitdaging?

Ik heb niet zo'n zin, geen tijd, om een spel helemaal uit te spelen dat ik al die trophies moet gaan halen, vooral diegene waarvoor ik online moet gaan, om zo een trophy te krijgen. Dus alleen offline trophies.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

The Elder Scrolls V: Skyrim
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk!! bedankt.

Andere antwoorden (2)

assassins creed 1 en 2, uncharted 1, 2 en 3.Natuurlijk alle skyrim games.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uncharted 2 en uncharted 3 hebben beide één of twee online trophies die je moet halen voor de platinum, naast een hele hoop extra online trophies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wist ik niet bedankt om het te zeggen
Op http://www.ps3trophies.org/ kun je per spel vinden (in de Trophy Guide, Roadmap) of en voor hoeveel trophies je online moet gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Betekent multiplayer online?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over het algemeen wel.
Anders heet het 2-player, 3-player of 4-player.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké bedankt.