Is het voor de nieuwste games het geld waard om te upgraden naar een i5 4670 icm een GTX 560 videokaart?? (Huidige cpu phenom 2 x4 965)

Het is voor mij niet duidelijk of ik het beste de cpu of de videokaart kan upgraden. Alvast bedankt voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Als je in jou geval de cpu wil vervangen zal je ook een ander moederbord moeten nemen. Ik zou dus voor de videokaart gaan. Alhoewel ik persoonlijk de 560 ook al redelijk verouderd vind.