Hoe fix ik het probleem: GTA IV FATAL ERROR: RESC10?

Tijdens het bespelen van GTA 4 op Windows 8, krijgt ik de volgende melding: ''GTA IV FATAL ERROR: RESC10'' Hoe kan ik het weer fixen om weer normaal te kunnen spelen, zonder dat het uitvalt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

dit ligt aan je settings. daar is perongeluk een foutje gemaakt.

om het op je lossen ga je naar:
C schijf
gebruikers (users)
jouw naam
appdata
local
Rockstargames
GTAIV
settings

in die map kan je alles verwijderen, bij het opnieuw opstarten maakt die die automatisch weer aan.

Mischien staan ze verborgen dan moet je even de verborgen mappen weergeven aanzetten (show all files)