hoe groot is de lbp2 game voor de ps vita?

bij gamemania krijg je lbp2+psvita+4gb geheugenkaart. Nu is lbp2 een download code dus in hoe verre heeft die 4gb geheugenkaart nog nut? heb ik als ik hem dan download nog genoeg ruimte. Of moet ik daarnaast nog een andere geheugenkaart kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ik kan je alvast zeggen dat 4 gb heel weinig is, je zult er ongeveer 2 spel op kwijt kunnen.. Ik zelf heb voor lmij ook al heel snel de 16GB kaart gehaald. Dus als je het vol kunt houden met 2 games is het èèn mooi pakket. Maar je zult wel rekening moeten dat je later wel meer wilt. (kon helaas niet terug vinden hoe groot lbp bij mij nou was)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb ook een ps vita en het is wel heel weinig als je je spellen alleen download via de psn store. maar als je hem gewoon gebruikt om alleen op te slaan moet het goed komen zelf adviseer ik de iets duurdere maar wel beter voor je vita de 16 gb geheugenkaart.