Probleem starten spel Williams High Speed

Sinds 1 week ben ik de bezitter van ee Williams High Speed flipperkast.
Helaas nog geen spel thuis op kunnen spelen. Gespeeld bij de vorige eigenaar, daarna uit elkaar en thuis weer in elkaar.

Voorzover ik kan beoordelen werkt bijan alles. Alle mogelijke zelftesten van de kast uitgevoerd. Geen problemen.

Het probleem is dat er geen nieuw spel wil starten. Credits op de kast gezet. Bij het drukken op de credit knop aan de voorzijde om het spel te starten, hoor je dat een aantal relais worden gereset, maar er wordt geen bal opzij gelegd om het spel te starten. De kast blijft in game over mode staan.

Zou iemand mij kunnen helpen? Ik vermoed dat het iets kleins is, maar tot nu toe kijk ik er blijkbaar overheen.

Alle hulp is welkom. Niets zo vervelend als een leuke kast hebben staan en er niet op kunnen spelen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

hmm al op google gekeken?