Ik heb mijn gebruikersnaam op skype verkeerd, hoe kan ik dat veranderen?

Hoi, ik heb niet mijn gewone naam verkeerd maar mijn gebruikersnaam. Dus als je bij skype bij je profiel bent, zie je dus je voor en achternaam maar daaronder. Hoe verander ik dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
12.4K
Cryofiel
11 jaar geleden
Is het aanmaken van een nieuw account geen optie?

Antwoorden (2)

Het is niet mogelijk om uw Skype-naam te wijzigen. Als u een andere Skype-naam hebben wilt, moet u een nieuwe account te maken.Belangrijk: Als u een nieuwe account maken, u moet opnieuw al uw Skype contactpersonen toevoegen. U overbrengen niet ook Skypetegoed of andere functies van uw oude naar uw nieuwe account. Als u hebt gekocht Skypetegoed of functies die u wenst te gebruiken, is het raadzaam dat u niet een nieuw account maken totdat u hen hebt gebruikt.U kunt uw weergegeven naam wijzigen zonder een nieuwe rekening te creëren. Dit is de naam die u ziet wanneer u op Skype bent, en in uw vrienden lijsten met contactpersonen, wordt weergegeven wanneer u iemand belt op Skype, en in het berichtgebied wanneer u een IM-conversatie *.Uw weergegeven naam wijzigenAanmelden bij via Skype.Klik in de menubalk op Skype > Profiel > uw profiel bewerken...Boven aan het tabblad Profiel, naast de volledige naam, klikt u op uw naam. Een invoervak is weergegeven.Typ de weergavenaam die u wilt gebruiken en klik op het pictogram van de teek. Uw naam wordt gewijzigd.* Uw vrienden kunnen wijzigen hoe die uw naam wordt weergegeven in hun Skype, zodat de weergavenaam die u zelf zien is niet noodzakelijkerwijs degene die ze voor u zien. U kunt ook de naam van een contactpersoon wijzigen: gewoon op het in uw lijst met contactpersonen met de rechtermuisknop en kies Naam wijzigen. Dit wordt alleen de naam in uw Skype niet hen.

(vertaling door Bing...)
11 jaar geleden
Je kan je Skype gebruikersnaam niet wijzigen. Allen de Display naam kun je aanpassen. Voor een wijziging van de gebruikersnaam zul je een nieuwe account moeten aanmaken.